Nowości w vendingu

  • TARGI VENDING POLAND 2018 W CENTRUM TARGOWO-KONGRESOWYM

    Centrum Targowo-Kongresowe - unikatowe miejsce na mapie stolicy, łączące nietypową, postindustrialną architekturę i wyjątkowe cechy funkcjonalne.

    zobacz więcej

O targach

Organizowana w cyklu dwuletnim impreza jest nie tylko jedynym tak dużym spotkaniem branży vendingowej w Polsce, ale także największym tego typu wydarzeniem w Środkowo-Wschodniej Europie. Jej organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Vendingu (PSV), którego jednym z celów jest promowanie branży i działanie na rzecz jej rozwoju.

VENDING POLAND to profesjonalne targi o charakterze business to business, podczas których wystawcy mogą spotkać nowych, potencjalnych i dotychczasowych klientów. Jest to wydarzenie adresowane do wszystkich firm i osób związanych z tematyką prezentowaną na targach, zapewniające pełny przegląd oferty rynkowej wraz z pojawiającymi się na rynku najnowocześniejszymi technologiami, produktami i standardami.

Wystawcy VENDING POLAND reprezentują szerokie spektrum firm - są to najwięksi gracze rynkowi oraz mniejsze i średniej wielkości firmy, które specjalizują się w różnych sektorach vendingu. Biorąc pod uwagę znaczący potencjał polskiego rynku vendingowego oraz dynamikę jego rozwoju, jest pewne, że wszyscy uczestnicy - zarówno wystawcy, jak i zwiedzający - odniosą korzyści z obecności na VENDING POLAND.

Zakres tematyczny oferty targowej obejmuje m.in. następujące kategorie produktów:

  • automaty vendingowe (duże i table top)
  • małe automaty do sprzedaży środków higienicznych, leków OTC, zabawek
  • produkty do vendingu
  • kubki do vendingu/opakowania jednorazowe
  • filtry do vendingu, rozwiązania uzdatniania wody
  • dystrybutory wody
  • transport automatów i produktów
  • systemy płatności
  • transmisja danych, rozwiązania IT do zarządzania urządzeniami vendingowymi
  • pojazdy specjalistyczne
  • usługi

Zapraszamy doświadczonych i początkujących operatorów maszyn vendingowych, dystrybutorów automatów i produktów do vendingu, decydentów ds. zakupów w firmach, dyrektorów administracyjnych obiektów publicznych, dyrektorów szkół i wyższych uczelni, menedżerów hoteli, restauracji i innych obiektów gastronomicznych, zakładów zbiorowego żywienia, menedżerów obiektów biurowych oraz stacji benzynowych. Wszyscy mogą nawiązać owocną współpracę, oferując swym klientom, konsumentom, pracownikom i gościom nowoczesne rozwiązania, wartość dodaną w niezmiernie ciekawej formie.

Patroni medialni