O targach
Organizowana w cyklu dwuletnim impreza jest nie tylko jedynym tak dużym spotkaniem branży vendingowej w Polsce, ale także największym tego typu wydarzeniem w Środkowo-Wschodniej Europie. Jej organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Vendingu (PSV), którego jednym z celów jest promowanie branży i działanie na rzecz jej rozwoju.
VENDING POLAND to profesjonalne targi o charakterze business to business, podczas których wystawcy mogą spotkać nowych, potencjalnych i dotychczasowych klientów. Jest to wydarzenie adresowane do wszystkich firm i osób związanych z tematyką prezentowaną na targach, zapewniające pełny przegląd oferty rynkowej wraz z pojawiającymi się na rynku najnowocześniejszymi technologiami, produktami i standardami.
Wystawcy VENDING POLAND reprezentują szerokie spektrum firm - są to najwięksi gracze rynkowi oraz mniejsze i średniej wielkości firmy, które specjalizują się w różnych sektorach vendingu. Biorąc pod uwagę znaczący potencjał polskiego rynku vendingowego oraz dynamikę jego rozwoju, jest pewne, że wszyscy uczestnicy - zarówno wystawcy, jak i zwiedzający - odniosą korzyści z obecności na VENDING POLAND.
Zakres tematyczny oferty targowej obejmuje m.in. następujące kategorie produktów:
- automaty vendingowe (duże i table top)
- małe automaty do sprzedaży środków higienicznych, leków OTC, zabawek
- produkty do vendingu
- kubki do vendingu/opakowania jednorazowe
- filtry do vendingu, rozwiązania uzdatniania wody
- dystrybutory wody
- transport automatów i produktów
- systemy płatności
- transmisja danych, rozwiązania IT do zarządzania urządzeniami vendingowymi
- pojazdy specjalistyczne
- usługi
Zapraszamy doświadczonych i początkujących operatorów maszyn vendingowych, dystrybutorów automatów i produktów do vendingu, decydentów ds. zakupów w firmach, dyrektorów administracyjnych obiektów publicznych, dyrektorów szkół i wyższych uczelni, menedżerów hoteli, restauracji i innych obiektów gastronomicznych, zakładów zbiorowego żywienia, menedżerów obiektów biurowych oraz stacji benzynowych. Wszyscy mogą nawiązać owocną współpracę, oferując swym klientom, konsumentom, pracownikom i gościom nowoczesne rozwiązania, wartość dodaną w niezmiernie ciekawej formie.